חוק התעמולה: עו"ד שמואלי מסביר מה מותר ומה אסור

    אבי יעקב No Comments on חוק התעמולה: עו"ד שמואלי מסביר מה מותר ומה אסור

    עוה"ד שמעון שמואלי ב'עניין מקומי' על מדיניות הפרסום של ראשי הערים לקראת מערכת הבחירות בניגוד לחוק: "ראשי העיר משתמשים במשאבי העירייה, בפרסומים עירוניים, וסרטונים מהלשכה. יש יתרון מובנה לראש עיר, ובדיוק לכן בא חוק התעמולה להסדיר ולתת שיוויון. זה לא עוצר הכל אבל זה ממזער הכל"

    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוה"ד שמעון שמואלי, מעמותת "חוקתי" – חרדים למען המדינה ולשלטון הציבורי, בראיון לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן בתוכנית 'עניין מקומי': "ראשי העיר משתמשים במשאבי העירייה, בפרסומים עירוניים, וסרטונים מהלשכה. רובינשטיין בבני ברק חתום על פרסום העכברים, כורך את שמו על המודעות. ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג מקדם את עצמו בדף העירייה בתשלום".

    עורך הדין הביא את ההלכה אותה קבע בית המשפט במקרה הקמפיין של בנימין נתניהו לראשות המממשלה:  "ראש הממשלה נתניהו עשה סרטון מבית ראש הממשלה, ונדרש להוריד בגלל שזה שברכוש ציבורי". הלכה זו נקבעה בכרמיאל על פרסום כשברקע דגלי העירייה, כמו שלנתניהו נאסר להביא פודיום של משרד רוה"מ לקמפיין ביבי-בא.

    "בפתח תקווה היה לנו תיק, חבר מועצת העיר הגיש עתירה במקביל אלינו. השופטת איחדה את העתירות, ועצרו לו את הקידום והטילו עליו קנס גדול. יש יתרון מובנה לראש עיר, ובדיוק לכן בא חוק התעמולה להסדיר ולתת שיוויון. זה לא עוצר הכל אבל זה ממזער הכל".

    האזינו לראיון המלא



    0 תגובות